8 Ağustos 2010 Pazar

Kosmos bana bir mesaj mi veriyor diye dusundum



Konuk Yazar E.A.

Bruksel'de gecen uc yil aksatmadan katildigim etkinliklerden bir tanesi Gay Pride'di. Nedendir bilemem uc sene aksatmadan gittim, izledim, eglendim.

Gecenlerde Istanbul'a gittigimizde bir arkadas Tunel'de bulusalim burada parti var dediginde,Istanbul Gay Pride partisine dogru yurudugumu hic dusunmemistim.

Brighton'a giden trene yururken de beyin fonksiyonlarimin

%38.25'ini havanin nasil olacagini dusunmek ve yagmur durumunda alternatif planlar yapmak icin,

%22.38'ini Brighton'da ne yemem gerektigine karar vermek icin

%16.33'nu de gecen sene kredi karti yaninda olmadigi icin Brighton biletini alamayan, bu sene de reservasyon kodunu unuttugu icin trenin kalkis saati yaklastikca uzun kuyrukta ondeki insanlardan izin isteyip bilet gisesine ulasmak isterken, stresten dudagi ucuklayan Ayla'nin seneye ne gibi bir suprizle beni sasirtmaya calisacagini tahmin etmek icin, harcarken geri de kalan %23.04 icinde Gay Pride ile ilgili en ufak bir dusunce kirintisi dahi yoktu.

Megerse trende parti coktan baslamis


Brighton'a vardigimizda hersey Gaydi.

Insanlar,

Arabalar,
Dukkanlar,
Sekerler,
Hatta Jesus
Velhasili kelam, bir ay arayla iki gay pride izlemis oldum.

Brighton'da plajda biraz yatip, fish&chipsimi ve patlayan sekerimi yedikten sonra derin dusunceler icinde trene binip Londra yoluna dustum.

Bunlarin hepsi bir tesaduf olabilir miydi, iki ay ust uste hic hesapta yokken bir anda gay pride'in icine dusmek, gay bir is arkadasi ile ayni masayi paylasmak, pembe bir tisort giyiyor olmak elbette tesaduf olamazdi, Kosmos bana bir mesaj mi veriyor diye dusunuyordum ki trenin camindan gordugum manzara ile iliklerime kadar urperdim.

Yoksa ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Wolfteam Hilesi
Wolfteam Gardiyan Kurt Hilesi

Deitrich dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.