14 Mart 2009 Cumartesi

Bugün ne yaptım?
Başka bir şehirde yeni şeyler keşfetmeye başladım.

4 yorum:

Asli A. dedi ki...

hayırlı olsun :)
güzel anılarla dolar inşallah londra günleriniz

Gizem dedi ki...

Ayla, ben bu konularda ya cok beceriksizim yada ruhum yasli. Yeni yerlerde yeni seyler kesfetmek bana cok zor geliyor o yuzden takdir ediyorum seni. mesela yorum birakan diger arkadas da pek sever oyle seyleri. yok ben tutucuyum mu ne?

Günün Hikayesi dedi ki...

Aslicigim iyi dileklerin icin sagol. En kisa zamanda basimi sokacak guzel bir yer bulsam daha cok sey kesfedicem ama... .. :-)))

Gizemcigim, senin Tunacan'in var. normal boyle degisiklere cok acik olmamam.

Sweety dedi ki...

ay ay ne guzel aylacim. oldukca heyecanli olsa gerek. benim icinde dolas azicik olurmu? coook optum :D