7 Şubat 2009 Cumartesi

Bugün ne yaptım?
Sinemaya gittim.

Geçen haftadan beri 13 dalda Oscar'a aday olan The Curious Case of Benjamin Button'u izlemek istiyorduk. Hatta Perşembe akşamı UGC Toison d'Or gittik. Filmin başlamasına 20dk kala gişenin önünde sıraya girdik. Sıra ama ne sıra... henüz 2 dk bile geçmemişken bir de baktık hiç yer yok. Başımız önümüzde ağlamaklı çıktık sinemadan.

Çıkmadan bilet fiyatlarına bir daha bakıyım dedim.. yetişkin 9,70€ ama sabah seyansı 5,10€.

5,10€ görünce aman ne güzel, pek ucuz dedim ve hemen cumartesi sabah seyansına gitmeye karar verdim. Cumartesi oldu kaldık gittik. film 10:50'de başlıyor. Biz vardığımızda saat 10:40. Gişe henüz yeni açılıyor, önümüzde gene kuyruk... Çok şaşırdım. Ne rahat adamlar yaa, filmin başlamasına 10 dk kala gişemi açılırmış. Şöyle en az yarım saat önce açılması gerekir diye söylendikten sonra bir baktım sıra bana gelmiş. 10dk 'da
biletleri almış olduk . Söylenmeye gerek yokmuş. :-))))

Sonunda filmi bir güzel izledik. Epeyce uzun bir film. 2saat 45dk. Uzun ama sürükleyici. Makyaj harika. Çok beğendim.

1 yorum:

Asli A. dedi ki...

bayıldım ben de :)